Solsidan

Hej! Inte speciellt den roligaste veckan jag upplevt... Eller inte den sämsta heller, har det skitbra på min praktik, alla är jätte snälla och super roliga, så jag stört trivs! :) men har varit sjuk ända sedan förra helgen, värsta förslumningen och direkt när den försvann så har jag haft JÄTTE ont i magen och inte kunnat äta mycket alls men inte riktig magsjuka så det är ju ändå tur i sin del... Men känns ju som jag ska spy vilkn sekund som helst ibland, sååå jag har flyttat in till min säng hela dagarna nu framför filmer och massa serier och sånt dom man kan följa en hem dag:) imorgon är jag altså hemma och hoppas på att kunna bli frisk så jag kommer tillbaka till jobbet på tisdag frisk och kry och linne jobba hårt och bra+ har grymt kul! Nu ska jag fortsätta kolla på hemliga prinsar(svt) och sedan solsidan :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0