...

sitter och suger på halstabletter och mår lite halv dåligt... känner att jag kommer att bli sjuk inom några dagar, fy vad jag hatar det... på måndag börjar jag praktiser och då vill jag inte vara sjuk, imorgon har jag träning för första gången med nya truppen och då vill jag verkligen inte vara sjuk, ikväll ska jag till bälinge på middag och mysa med kusinerna, då vill jag verkligen inte heller känna mig hänging...




Nu är det bara en sak jag tänker på, hur jävla irriterad man kan bli, hur idiotiska kan vissa människor vara, inte bry sig ett skit eller vara omtänksamma för fem öre, det är ju inte en docka det handlar om, det handlar om en riktig människa. Hur kan man säga att man tycker det är äcklig och har brottom till annat och skita i vad som just hände, bara släppa av och sticka, (ta ett tåg, det var väl det sämsta man kunde säga) bara så du vet så skulle jag inte gjort något sådant en sekund för dig. Jag skulle stannat, klivit av med dig... hjälp dig, ingen vill se en annan gråta för att bli lämnad själv... FYFAN VAD ARG JAG BLIR!!! Jag tänker på dig varje sekund just nu hjärtat! <3<3

/Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0