Against all odds

Har lite dålig mottagning här uppe i skogarna, är någonstans efter Borlänge, alltså mot Uppsala. Har precis ätit upp ett mc donalds mål i bilen och är fruktansvärt mätt. Funderar på vad jag ska göra resten av resan, kanske sova? Sjunga? Retas med familjen? Jo finns lite att välja mellan, ja har iaf kommit på att jag tror jag är kär!! Sitter och lyssnar på Jay från idol på några av hans låtar, jag dör! Det är så grymp bra, killen kan ju fan sjunga! Min favorit är så som rubriken låter, döööööör vad bra det är! :P Men veckan har varit toppen, älskar att åka snowboard och är så mysigt att bo i en stuga! Nu hem till verkligheten, alltså sova länge, gå o skolan, jobba, praktisera på åldersboende och umgås med mina vänner!! Puss på er /Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0