men jag älskar det!

Halloj! liggeri sängen med typ "ryggskott" eller någon oskönt, jobbigt i halva ryggen... ganska så irriterande men har en liten aning på att det är jobbet som har orsakat detta och jag sjukskriver mig själv i 1 månad framåt.... eller inte. Ligger iaf och tittar ut massa kläder jag ska klicka hem på nelly.com, nu när alla vår kläder/(sommar också för den delen) då klarar jag mig inte utan massa nya plagg, varför ska det vara så himla kul att shoppa sånna kläder... men jag älskar det! Men som tur är så fick jag 200 kronor som presentkort där pga. att jag var med i en undersökning för någon vecka sedan.. ganska så chill.

Juste, igår då var jag ju hos frisören (jag bloggade även igår(händer inte ofta)) det gick bra, jag gjorde slingor i hätta pga att jag skulle på läkarbesök efter så fanns inte tiden för annat, och jag är väldigt nöjd, otroligt bra faktiskt. Blev sommar blekt och fint, ser härligt ut och längtan efter solen och sommaren med värme längtar jag ju galet mycket mer till nu.

Snart ska jag sätta mig vid tv.n en snabbis och typ ladda PSYKISKT för fotbollsträningen som är ikväll klockan halv 9 till 10 utomhus på stenhagen konstgräs.. MEN GRATTIS!! det är -9 grader ute och snöigt, blåsigt och såååå otaggad!! vi ses mina vänner.



/Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0