7 månader kvar till 18...

hahaha känns som en eeeevighet!



Det finns alltid negativa saker i världen som stör oss och trycker ned oss, men av sådant blir vi starka, vi bygger upp ett skydd för detta och ger oss mer förtroende av att "detta kommer aldrig hända mig, oss, någon jag känner." I vissa fall går inte det, en mycket nära vän till mig har fått allt emot sig, jag vill ge dig alla tankar och kärlek, all ork och styrka.

Klicka här för att läsa artikeln

nyare artikel



Dagen har givit mig mycket vuxenpoäng. Vikt tvätt, plockat ur disken i diskmaskinen, hämtat ved till kaminen(lyckats hålla liv i elden)... jag har t.o.m bakat kakor som blev goda.. hahaha

Jag jobbade alltså hela helgen så är ledig idag och liiite imorgon, eller jobbar ju kväll men får sova ut iaf. Men först imorgon ska jag till frisören för att ändra något... hur det blir vet ingen än, efter det besöket så ska jag på läkarbesök, sen direkt till jobbet.



Nu ska jag inte skriva mycket mer, har inte mycket att berätta som blir intressant... puss o kram

/Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0