Forever Young

Har precis hejat på svenskarna i sprint... guld och brons är inte så illa. vunnen spurt mot Nortug, inte så illa. Även Byggmark avancerar och ger oss svenskar ett brett leende och jävligt mycket (iaf för mig) skadeglädje, men det är inte dåligt att ta en silver medalj i VM. Bra jobbat Jens!







Lördag
05.50 dagen började med cup i östhammar med massa förlust och lväldigt surt spel men det var iaf kul så vi ska inte deppa för det.
18.00 förberedelser till lagfest med god mat och lite musiklekar och ett försök till att titta på melodifestivalen men vi tröttnade på det ganska fort eftersom det är så sjukt dåliga artister och låtar som man då blir tvungen att lyssna på.
01.15 kvällen slutade och jag tror jag var övertrött så jag kände mig ovanligt pigg den tiden på dygnet. Målet med denna dag och speciellt kväll var att komma närmare sina lagspelare och få en bättre och tryggare känsla vid trningar, matcher mm... Jag tror vi lyckades väldigt bra!! Tack för en trevlig kväll tjejer och även Kim och David som kom lite senare på kvällen. Jag ska väl kunna fixa fram lite vackra bilder från kvällen hit till bloggen. Men det tar vi i ett senare tillfälle.

Nu ska jag med min otroliga trötthet försöka pigga upp mig lite på något sätt för att sedan orka med ett fyspass, wiiie! bara att vara glad och le. Fred & Kärlek

/Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0