I rymden finns inga känslor, inga problem...

Tjaaaa! Sitter och LIDER, rent av lider av något jävligt konstig värk i högra skulderbladet, borde kanske fundera på att förbättra min hållning? kan det vara problemet? nja vi får se...

SItter och snickrar lite på vår ENDA läxa vi fått på dessa 5 veckor på praktiken, jag börjar nu efter 4 veckor.. jo det funkar det också. Men har ett problem, måste ha boken hemma för att kunna svara på en av frågorna och det har ju inte jag. Huston we got a problem! Resten av arbetet känns väldigt bra.

Har alltså varit ledig idag, jag har varit ute med solglasögon och njutit av solen(och kylan, not). Jag har bakat en sockerkaka(det är ju iaf alla hjärtansdag). Slöat runt hemma... Ganska så skönt, imorgon börjar sista veckan på praktiken, jag är ganska otaggad för de fyra sista dagarna är mördar långa, mitt psyke klarar inte av sånt... men vi får kämpa. Nu ska jag gå och tigga massage av någon i familjen, klarar inte av min rygg just nu! ciao



puss på hjärtdagen!!/Ida Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0