FREDAG

Jag tror de fan driver med mig... hahaha jag dör!! Jag ar så himla lyckig(är fortfarande) och tyckte allt gick så himla rätt men så plötsligt händer det att det kan bli galet fel, i mitt fal händet det heeela tiden! Ja vad har jag nu gjort för fel då?? Jag tycker inte det känns som mitt fel men jag är seriöst blind om jag inte såg det.  Jag var ju som sagt och hämtade de jag la undan igår på stan(för övrigt riktigt nöjd) MEN nu till saken, jag fick hem två olika skor... hahahhaa så helt jävla sjukt att man kan lyckas, till och med snubben i affären packade i de i sin kartong och tog bort larmet på de men ändå så lyckas han... asså det kanske är lite tycpiskt mig att det ska bli något knas... haha jag gråter iaf inte vöer misstaget, mest komiskt!

Det kanske blir så att ni får vänta ÄNNU LÄNGRE på en bild av dessa underbara vackra skorisar!! Jag tror det blir så... Imorgon ska jag upp och fixa detta så det blir rätt. Men jag lyckades ju även idag, fick hem ett par jeans, jäklar så snygga de är. Inget speciellt alls på men de sitter så snyggt på rumpan och benen(viktigt) Får bara be någon sy upp dessa 5 meter långa jeans men det är lätt!



Snart kommer matilda hit och vi ska ha myskväll framför idol och äta god mat och massa annat skoj!



(jag har ett problem, varför fryser jag så hiiiiimla mycket om lillfingrarna när jag skriver ett inlägg? går det för sakta? har jag dålig cirkulation? någon annan som har samma problem?)

Nu ska jag fixa lite innan matilda kommer.. puss på er mina vänner!
/Ida Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0