DON'T STOP BELIEVIN'

Heej! Jag har fortfarande inte fått hem min dator, den är på ett riktigt äventyr så vi får se när den kommer så jag kan uppdatera lite oftare... Nu sitter jag och kollar på Svenska New York-fruar, asså de är helt störda i huvudet, så sjukt att de flyttade dit och jag kan förstå att de inte kanske pratar svenska helt OK längre men de kan ju varken pratar svenska eller engelska.. lite pinsamt kanske.

 

Sitter även och pluggar till det förbanande psykologi "läxförhöret" som är svårare än ett prov. har även matte, naturkunskap och människan socialt och kulturellt att plugga på... oj vad kul det är, sista veckan innan höstlovet behöver ju inte bli bombad med prov och läxor... men lovet blir nog väldigt lungt. Ska med några i klassen på brandövningen med uppsala räddningstjänster för att vara statist i en stor övning, kommer bli kul!

 

Nu tillbaka till pluggandet! ciao

/Ida Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0